Nyt lähtee läskit

Tai ainakin, muokkaamme kehoamme =) Puhutaan nätimmin itsellemme, eli ei ihan noin radikaalisti, kuinka otsikoin tämän tekstini. Mutta joka antaa viitteitä siitä mitä tulemme tekemään

Eli nyt sellainen juttu, että olen kauan aikaa pohtinut että tarttisi ottaa jokin harrastus, pitäisi tehdä jotakin sen lisäksi, että ruokavalioni olen muokannut, sinne pääset tästä linkistä:pienia-muutoksia-ruuassa-laihduin-10-kg.

Minulla on ollut tarve omalle ajalle ja liikunta on aivan ihanaa, josta saa sitä virtaa ja energiaa ja jaksamista. Olen kumminkin yksin lasten kanssa viikot, kun mies on reissuhommissa. Meillä ei ole kovinkaan vahvaa tukiverkostoa että pääsisin säännöllisesti kodin ulkopuolelle yksin liikkumaan.

Viikonloppuisin on mukava tehdä yhdessä asioita ja antaa miehenkin vaan levätä raskaan viikon päätteeksi. Päivisin pääsisin kävelyile ja lenkeille lasten kanssa ja niin käynkin, mutta ei se korvaa sellaista korkeasykkeistä ja muokkaavaa liikuntaa, jota en edes muista milloin olisin viimeksi harrastanut.

Eli näitä kirjoituksia on ollut, kun laitetaan kuntoon itseämme. Jes!

Minä näin yhden mainoksen, se ei ole tuo josta neljän lapsen tornado kirjoitti, vaan eräs toinen. Mutta näitä vaihtoehtoja on! Tässä mihin lähdin, maksetaan pieni summa ja saa treenit ja sitten voi maksaa enempi ja sitten jatkaa treenejä ja näin. Kotona siis liikutaan päivässä se noin 30 minuuttia ja se lupaa pitkässä juoksussa muutoksia kroppaan.

No maksoin nyt pienen summan ja kokeilen. Taustastani sen verran että ruumiinrakenteeni on jäntevä ja lihaksikas, kun hieman edes teen jotain liikuntaan viittaavaa, niin tulokset alkavat näkymään nopeastikin. (tällä hetkellä tämä atleettinen olemus on hieman piilossa =) )Olen siis aina harrastanut paljon liikuntaa nuorempana. Ja voisin olettaa, että jo jotakin muutosta olisi havaittavissa sanotaanko kolmen viikon päästä. (en odota että olen täysin timmissä kunnossa, vaan oletan että valokuvassa nyt ja 3 viikon päästä on silmin nähtävissä jotakin muutosta).

En sano vielä, mikä tämä paikka on josta nämä treenit ostin, minulla ei ole kaupallista yhteistyötä tai tämä paikka ei edes tiedä että tästä aion kirjoittaa. Mutta kertoilen tässä matkanvarrella miten menee treenien suhteen ja mitä on tapahtunut ja miten on keho lähtenyt muovaantumaan ja jos tämä oikeasti toimii ja on hyvät treenit, tulen myös kertomaan sinulle sen mikä paikka tuo on! Koska hyvää kannattaa aina jakaa ja kun jonkin on hyväksi havainnut ja testannut, niin miksipä sitä piilottelemaan.

Tänään tein ekat treenit, ja ai kamala! Olin ihan litimärkä, en olisi millään jaksanut tehdä 3 sarjaa, mutta pakotin itseni, tein sen viimeisen kolmannen sarjan, vaikka jo kahden jälkeen reiteni huusivat että ei enää. (tämä ei tarvitse erityisiä välineitä). Kuusi olisi se mihin pyritään, mutta kun en hetkeen ole tosiaan rääkkiliikuntaa harrastanut sovin itseni kanssa että minimi, eli kolme on oikein hyvä =)

Jes jes! olen totaalisen riemuissani tästä, pysythän mukana, niin kerron sinullekin tästä päivityksiä, olen ikään kuin koekaniini =) Mitä haen tältä, niin haen sitä energiaa, tukea hyvälle ruokavaliolleni ja haen muokkausta keholleni. En siis edelleenkään laihduta, nyt vain muokkaan muotoja lihaksikkaampaan ja naisellisen mukavaan suuntaan =) Tästä se lähtee!

Kommentit