Loma lapsiperheessä

Ihana kun on loma😎 vai onko?

Nyt maksan hintaa kiireisestä keväästä. Neiti 2,5v uhmaikäinen, hän haluaa hän ei halua ja hän itse. Älä vaan auta. Raivo, itkupotkuraivarit ja heittäytyminen maahan huutamaan.

8v kiukkuaa, raivoaa, hänellä on tylsää ja ainakaan tästä ruuasta hän ei nyt pidä... ja tämä kaikki yhtä aikaa molemmilta lapsilta ja alkaa aamusta ja loppuu vasta illasta. Teini on onneksi aika seesteinen.

Nyt vedän täällä rajoja ja annan aikaa lapsille, lapsille joiden arki muuttui keväällä, kun lähdin kouluun. Pelkästään minun arki ei muuttunut. 

Ymmärrän heitä täysin, vaikka minua turhauttaa, olin tosi väsy, niin nyt vedetään tämä alkuloma vielä minut äärimmäisyyksiin, mutta nyt on sen aika kun laitan ne rajat ja annan sen huomion, jotta tilanne tasoittuu. 

Hinta on se että nyt hengitän ja lasken kymmeneen, lapset vaativat huomioni, lapset tarvitsevat rajan testauksen jotta tietävät taas mikä on pelinhenki. Lapsilla on ollut minua ikävä. Rankkaako? On joo, mutta tiedän että tämä tasoittuu, joten nyt on aika purra hammasta ja ottaa lasten rakkaus täydeltä laidalliselta vastaan😂

Ompa ihanaa kun on loma😅😎 kuulostaako tutulle? Ei se rauhallinen seesteinen loman aloitus vaan jotain ihan muuta... MUTTA hei, näin tiedän että olen aika tärkeä lapsilleni😆❤

Kommentit