Ruokalista ja kuulumiset


Ruokaa ja kuulumisia

Kysyin teiltä kumpaa haluatte, Ruokalistaa vai kuulumisia. Molempia toivottiin, niin kerron molemmat🙂😘

Kuulumisiin... Aloitin tosiaan helmikuussa uuden alan opiskelun. Olen tykännyt opinnoista kovasti, mutta siinä samalla minun ADHD oireet pahenivat huomattavasti. Olen joutunut pitämään some taukoja, koska olen käynyt ihan ylikierroksilla. On haastavaa koulussa koittaa opetella uutta, kun ympärillä tapahtuu niin paljon kaikkea ja minun aivot on sitä mieltä että kaikkeen ja kaikkien muiden liikkeisiin on reagoitava. Olen muutamana aamuna joutunut ajamaan uudelleen lapsen hoitopaikkaan, kun olen unohtanut toppahousuja ja milloin mitäkin ja lopuksi olen unohtanut omat tavarani kotiin...  maskista ja eväistä lähtien. Ensi viikolla lääkitykseni muuttuu hieman, josko se toisi apua.

Olemme nyt olleet työmaalla ja siellä on hieman helpompaa, mutta keskittymisen kanssa on suuria haasteita. Olemme rajanneet vapaalla kädellä pensselillä jne. Ja se jos mikä vaatii keskittymistä ettei ole katot ja lattiat maalissa. Kotosalla ruokahommat ovat jatkuneet samaan malliin kuin kotona ollessani, Välipalat tosin on jotakin kaupan jugurttia marjoja jne. Niiden eteen en ole paljoa vaivaa nähnyt  3 kurssia olen suorittanut, kaikki kiitettävin arvosanoin🙂

Ruokalista:
Makaroonilaatikko nakeilla
Kuorrutettu kala ja muussi
Jauheliha-riisivuoka
Lihapata
Kana-kasvispaistos
Pasta Carbonara
Linssikeitto

Olen ihan kamalan nälkäinen kokoajan😂 työmaa kun alkoi askeleet 15t-17t/ pv on illalla mittarissa. Tosin pörrään kotonakin kuin pieni eläin, joten se ei ainakaan vähennä askeleiden määrää.

Mitä sulle kuuluu?

Kommentit