Ilman näitä en tulisi enää toimeen

Hauskaa torstaita sinulle sinne!


Toinen on ns. Bujo eli itse tehty kalenteri. Sanoin ns. Koska ei välttämättä täytä kaikkia kriteereitä, vaan tein itselleni sopivan kalenterin.  Sinne olen merkannut kaikkien synttärit, menot muistettavat ja muutaman seuranta asian jokaiselle kuukaudelle erikseen.

Toinen on muistivihko eli notebook. Sinne kirjailen erilaisia seurantoja, to do-listoja, lukusuunnitelmia tai vaikkapa neulontaohjeita tai parhaan pipariohjeen olen tänne myös tallentanut.

Minusta on kivaa täytellä näitä, koristella ja väritellä ihan perus kynillä ja tarroilla jne. Näistä saa kivan henkilökohtaisia, toisin kuin koneella tai puhelimella tehtyinä.

Aikaisemmin kokeilin että minulla olisi vain yksi bujo, mutta saatan keksiä vaikka ja mitä kirjoitettavaa, niin bujo yksistään ei minulla toiminut. Se leviää käsiin niin, että ei tule mitään.

Tämä ylöskirjailu ja seurannat on minulle rentouttavaa puuhaa josta todella nautin.  Saatan samalla ottaa lapsia mukaan askarteluun, eli hekin askartelevat nykyään useammin:)

Onko sinulla tämmöisiä, joko molempia tai toista?

Kommentit