Etsinnässä HYVÄ Aktiivisuuskello

 Ihanaa lauantaita sinulle!


Minulla on jo munakello, rannekello ja seinäkello =) Mutta minulta puuttuu hyvä aktiivisuuskello tai aktiivisuusranneke! Vaihtoehtoja on miljoonia. Ominaisuuksiltaan, akunkestoltaan ja yhteensopivien kännykkä appejen osalta valinnan varaa on niin paljon kuin jaksaa vain etsiä.

Nyt sinä pääset kertomaan omasta kellostasi/rannekkeestasi, mitä toimintoja siinä on, kauanko on akun kesto, mihin liikuntaan kelloasi käytät? Saat kehua kelloasi niin paljon kuin tarpeelliseksi koet ja totuudenmukaisuudessa pysyt. Itse hyötyisin kovasti kellosta, jossa on toiminnot HIIT treeneille, kuntosalille ja yleiseen aktiivisuuteen. Yöunien mittaus olisi kiva lisä sekä sykkeen mittaus. 

Olen selaillut kellojen valmistajien sivuja, myymälöitä jne, niissä on osassa sisään rakennetut kartat, ne keittää puolestasi jopa ne kuuluisat kahvit ja niin päin pois. Olen mennyt aivan totaalisen solmuun näiden kanssa. Minua pelottaa, että ostan jonkin ja sitten totean että tuo toinen olisi ollutkin parempi, tai että kello ei vastaakkaan minun tarpeitani tai akun kesto on surkea yhden päivän juttu, vaikka on luvattu viikoksi tai jopa kauemmin yhdellä latauksella.

Eli jos sinulla on vinkata hyvää kelloa, niin olisin hyvin kiitollinen vinkistä. Jos sinulla on hyvä kello ja olet myymässä sitä, niin saataisin olla kiinnostunut siitäkin, sähkäpostilla vaan tulemaan tarjousta, niin otan kaikki tarjoukset huomioon.

Kommentit