Neljän päivän ruokalista ja muutama juttu

 Hei sinulle sinne maanantaihin


Minä kuulkaas sain, kuin sainkin sen, kuvan kauppaostoksista meinaan =), sain sen niin, että kävimme eilen illalla, kun taapero oli mennyt nukkumaan, kaupassa. Teini jäi vahdiksi siksi aikaa. Spesiaali aikaa siis puolison kanssa, kaksin kaupassa =) Vaan leikkasimmepa miehen tukankin eilen. Hänellä oli pitkä tukka, nyt hänellä on 3mm siili. Silmän pitää tottua, niin näyttää eri mieheltä=)

Todellisuudessa en pelkän kuvan vuoksi mennyt eilen kauppaan, vaan siksi, koska tänään olisi ollut kauppapäivä, mutta minulla oli aamusta verikokeet, jonne jouduin taaperon jo ottamaan mukaan, niin en viitsinyt enää siihen samaan sitten kauppaa ottaa, ulkoilut olisi jäänyt väliin aamupäivästä ja sen tietää sitten päiväunista sun muista, että ei olla päästy ulos. 

Tässäpä olisi ruokalista neljälle päivälle:

  • Kasvispasta
  • jauheliha-Kesäkurpitsalaatikko
  • Chili con carne
  • Kasvisvuoka

Väli/iltapaloja:

  • Letut ja hillo
  • Jäätelö ja ruisleipäset
  • Mansikkarahka, porkkanatikut
  • Uunipuuro ja kurkku

 Verikokeisiin menin siksi, kun a)minulla on se kilpirauhasen vajaatoiminta ja b)olen laihtunut tässä kevään/kesän aikana todella paljon kiloja, niin katsotaan tuo verikoe, että miltä ne näyttää. Hyvä tarkastella aika-ajoin nuokin.

Näitä ruokalistoja on täällä blogissani enemmän ja vähemmän, että jos tulit ekaa kertaa lukemaan, niin suosittelen selaamaan muitakin, jos vinkkiä arkiruokiin kaipaat. 

Minulla muuten on syyskuulle muutama oma tavoite, joita koitan toteuttaa mm. kirjojen kuuntelemisen (minulla on tapana kuunnella iltaisin kirjaa, ennen kun käyn nukkumaan), liikunnan jne suhteen, niin voisimpa siitä kirjoittaa kanssa oman postauksen. Onko sinulla omia pieniä tavoitteita elämässä? 

Ihanaa viikkoa sinulle sinne.

Kommentit