Treenin aloituksen onnistumiset ja epäonnistumiset

Heippa sinulle.


Nyt tulen ihan tuoreeltaan sanomaan, mikä meni treenissä tai sen ajoituksessa nyt pieleen ja mikä taasen onnistui, mitä piti muuttaa ja miten. Tänään on takana siis kahdet treenit, eiliset tiukat ja tämän päivän kevyemmät, illasta käyn vielä pienellä kevyellä lenkillä, kun jalat on aika pökkelöt ja kipeät.

Ensiksikin, viikonloppu takana, olin juonut nesteitä aivan liian vähän! Sen huomasi kun olin kokoaika eilen janoinen, mutta, minulla oli myös yöllä jano ja päänsärky. Olin siis juonut liian vähän. Ennen kun aloittaa kannattaa pari päivää pitää huoli että juo hyvin nesteitä ja varsinkin treeni päivänä.

Toinen, aloitin huonolla aamupalalla, joka sisälsi aivan liian vähän proteiinia, sen huomasi, siitä, että olin loppupäivän todella nälkäinen kokoajan. Myös viikonloppuna tuli syötyä vähän huonosti, niin se lienee kanssa taustalla, eli tämä kannattaisi kanssa huomioida, että on pitänyt hyvää ravinnonsaantia yllä ennen kuin aloittaa treenit. Lounaani ja välipalani taisi myös olla liian pienet.

Onnistumisia, minulla oli todella hyvät yöunet takana, eli jaksoin hyvin ja sain energiaa jo ensimmäisistä treeneistä, tuli se hyvä fiilis, että jes tein jotain! Reidet ovat sen verran kipeät, että treeni meni perille, eli tehokas tuokio eilinen oli. Huomenna on taas kovat treenit, tänään on rennompi päivä.

Sen vielä sanon, että treeneistä johtuvaan kipuun tottuu ja siitä uskokaa tai älkää oppii nauttimaan, se on loppujenlopuksi hyvää kipua, vaikka se alussa tuntuu aika ärsyttävälle, mutta itse ainakin saliajoiltani muistan miten kieroutuneen neutinnollista oli se pieni ja välillä vähän isompikin kipu ja maitohapot lihaksissa, kun veti treenin kunnolla...


Nämä kuvat täällä tässä tekstissä ovat tämän päivän ruokailuitani ylhäältä alas aloitettuna, aamupala, lounas välipala.. kiinnitin siis heti huomion eilisen epäkohtiin . Karppisokeri on tuossa koska mielestäni rahkaa ja punaherukoita ei voi syödä ilman sokeria, niin laitoin tuosta kuvan, kun tuota tuohon annokseen laitoin. Lisäksi olen juonut kolme isoa mukillista kahvia maidolla. Sekä vähän joka välissä vettä.

Kommentit