Sadas postaus, Kymmenen paljastusta minusta


Hei vaan.
 
Jo sadannes postaus. WOW se on paljon se. Paljastan sinulle kymmenen asiaa minusta sen kunniaksi, että pyöreä luku tuli täyteen. Tein pieniä paljastuksia minusta jo viidenkymmenen kirjoitukseni kohdalla ne tosin oli aika bliisuja, joten kai tästä pitänee jokin tapa tehdä että jossain merkkipaaluissa keksin jotakin poikkeavaa kirjoitettavaa. 

Minulla on tummansiniset silmät

Pidän silmistäni juurikin niiden värin vuoksi, teininä toivoin että minulla olisi tummanruskeat silmät, mutta tätä nykyä olen oppinut kyllä arvostamaan omaamaani väriä. Välillä olen kokeillut piilolinsseillä muuttaa ruskeaksi, mutta oma värini on kyllä mukava.

Pidän kauhupeleistä kuten Silent Hill

Mieheni tutustutti minut kauhupelien salaiseen maailmaan =), minä intouduin näistä niin, että kerrankin mieheni jo nukahti ja jouduin herättämään hänet kun minua alkoi pelottamaan kun toinen nukkui vieressä ja minä vaan pelasin hyytävää peliä. Silloin kun meillä ei ollut lapsia, meillä oli useita pelimaratooni viikonloppuja =)

Olen hypännyt laskuvarjolla 3,5 kilometristä (vieläpä samasta koneesta, joka Jamijärvellä oli turmakoneena.)

Tämä oli niin hieno kokemus, että jos minulla ei olisi lapsia, niin harrastaisin laskuvarjohyppyjä. Se oli jotain niin järjenvastaista ja aivan mieletöntä, että olin koko päivän aivan totaalisen adrenaliini höyryissä. Vapaapudotus koneesta oli jotain niin ravisuttavaa, että sen tulen muistamaan aina. 

Minua kosketti syvästi Jamijärven turma, kokonaisuudessaan, mutta jotenkin koin jännän tunteen uhreja ja omaisia kohtaan, kun minulle selvisi että olin vuosia takaperin hypännyt samaisesta koneesta.

Hevoset ja ratsastus on lähellä sydäntäni (ison ratsastustapaturman vuoksi olen ollut nyt pienellä tauolla, jossain kohti palaan taas harrastuksen pariin, sitten kun siltä tuntuu)

Tämän harrastuksen olen aloittanut jo kuusivuotiaana ja tallilla viettämäni aika… En osaa sanoa kuinka monissa tunneissa mennään. Hevoset ovat todella upeita eläimiä.

Olen ajanut itselleni moottoripyöräkortin 

Ajoin sen jo 16 -vuotiaana jolloin sain kevytmoottoripyöräkortin. Pidän kaksipyöräisistä, mutta nyt ei ole aikaa tähän harrastukseen.Moottoripyöräharrastus on todella mukavaa, mikään ei ole hienompaa kuin kesäilta, hieno mutkainen tie ja maisemat. Siinä mieli lepää ja rentoutuu täysin.

Haluaisin paljon lapsia, varmaan seitsemän tai vieläkin enemmän

Minulla ei varmaan koskaan tulisi sitä kuuluisaa lapsilukua täyteen. Järjellä kun ajattelee, kolme on oikein hyvä, mutta kaiho saada lisää lapsia on varmaan aina.

Kaikki lapseni on syntyneet pitkän synnytysyrityksen jälkeen kiireisellä sektiolla 

Jos neljännen lapsen joskus saamme, se menee suoraan suunnitellulla sektiolla. 
Minulle ehdotettiin jo kolmannen kohdalla suunniteltua sektiota, mutta halusin vielä kovasti yrittää, josko onnistuisi normaali synnytys. Ei onnistunut.

Rakastan villasukkia ja vilttejä
Talvisin villasukat ja viltti sekä sohvalla jutustelu saavat minulta kymmenen pistettä. Ihanaa kun pysyy lämpimänä.

Kevät kun tulee, lakkaan sukkien käyttämisen kokonaan 

Olen aina ilman sukkia keväästä pitkälle syksyyn =)
Tämä saattaa olla outo tapa, mutta olen tämän jo teininä aloittanut ja tulen jatkamaan varmaan aina =) Olen lapsillenikin tätä koittanut opettaa. Sitten on kevät kun sukat lähtee jalasta =)

Rakastan kaikkia huvipuistolaitteita, kun menemme sinne, niin meillä on myös mieheni kanssa rannekkeet, jotta pääsemme itsekin laitteisiin. =)

Olemmekin päättäneet, että vielä jonain päivänä lähdemme kahdestaan huvipuistoon ilman lapsia niin että saamme ravata kaikissa laitteissa oikein sydämen kyllyydestä kuten ennen vanhaan kun olimme vain kaksin =)

Siinäpä ne tunnustukset olisi. Kiitos kun luit, toivottavasti tulet jatkossakin katsomaan mitä kirjoitan, jos löysit blogiini vasta nyt, niin sata kappaletta näitä nyt olisi jo valmiina, eli ei muuta kuin lukemaan mitä olen aikaisemmin kirjoitellut =)

Kommentit