Ruokalista 1,79e/ateria- Mitä saa ja vähän muutakin

Hei sinulle sunnuntai iltaan.

Nyt paljastan että millaisia ruokia voi syödä tuolla budjetilla. Sitä ennen kerron, että minulla ei ole ollut kamalasti aikaa, eikä oikeastaan mielenkiintoa kirjoittaa blogia, meillä on ollut todella hektistä ja uhmaikää pukkaa lapsilla päälle ja kaikkia muita tekosyitä kirjoittamattomuuteeni =) Pahoittelut sinulle, joka aktiivisesti tykkäät lukea tekstejäni.

Nuo ADHD testaukset ovat olleet myös odotettua rankemmat, en osannut odottaa että ne vievät minun ajatuksiani myös paljon muuhun kuin tuohon. Olen tutustunut itseeni uudelleen kaiken stressaavan kokemamme jälkeen näiden testien myötä. Se on hämmästyttänyt minut totaalisesti, ajattelin asian olevan vain testit muiden joukossa, mutta ei se mennyt ihan niin. No loppusuoralla olemme ja enää lääkärin päätös asiaan on enää jäljellä. Se siitä.

Mitäs söimme?
Maanantaina: Soijamakaroonilaatikko, joka meni ehdottomasti jatkoon, kaikki lapset tykkäsivät ja eskari pyysi että tekisimme heti uudelleen, kun oli niin hyvää, lupasin parin viikon päähän.
Tiistaina: Uunikala ja perunamuussi
Keskiviikkona: Raastekeitto ja sämpylät, tämä ei ollut teinin mieleen, muut tykkäsivät
Torstaina: Jauhelihapaistos ja Riisi
Perjantaina: Makkarakeitto ja tuore leipä
Lauantaina: Kanakiusaus ja kaalisalaatti
Sunnuntaina: Kaalilaatikko

Tulevan viikon ruuat oli kalliimmat, mutta edelleen jatketaan taloudellista menoa. Eli alle satasella selvisimme ruokien osalta =) Kirjoitan siitä kun kerkiän. Nyt en ollut ottanut edes kuvia ruuista, pahoitteluni.

Nyt kysymys opiskelijat hoi! (tai asiasta jotain tietävä=)
Kirjoitatteko koulussa muistiinpanoja ihan perinteisillä kynä + vihko menetelmällä vai onko kaikilla läppärit aina matkassa? Tai jokin muu väline?... Tämä kiinnostaa minua omia opiskelujani ajatellen. Miksi? siksi että minä opin parhaiten ihan kirjoittamalla kirjoittamalla, asioita ylös, ehkä turhankin tarkkaan. kaikki on mennyt niin kamalasti eteenpäin, että haluan tietää, kuinka nykyisin valtaosa kouluissa toimii. Pitääkö minun opetella muistamaan läppäriä ottamaan mukaan ja oppia uusia oppimismenetelmiä =) Kiitos kovasti jos jaksatte vastata, se olisi minulle todella tärkeää.

Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle.

Kommentit