Varpu avocado shampoo ja hoitoaine testissä

Hei vaan sinulle maanantaihin ja uuteen alkaneeseen viikkoon!

Minulla ei ole kaupallista yhteistyötä tässä postauksessa vaan minulla on oikea ongelma ollut tukkani kanssa johon lähdin hakemaan ratkaisua. Minulla siis on vahva paksu tukka mutta minulla on äärettömän herkkä päänahka, hiukseni ovat karheat. Jos ja kun pidän (ja minähän pidän) tukkaani auki niin niskaani tulee ensin ihan pieni takku, joka päivän mittaan tai viimeistään seuraavaan päivään muodostuu sellaiseksi linnunpesäksi tuonne niskaan, joka tosin ei näy kun muu tukka on edessä, mutta se on ihan todella hankala selvittää ja se sattuu!

Olen välillä tarttunut Elvitalin selvityssuihkeeseen, joka on ihan hyvä tuote, mutta en haluaisi sitä päivittäin käyttää. Minulla on ollut oliiviöljyshamppoo käytössä, joka on ollut minun luottokaveri, mutta nyt kun pakkaset alkoivat ei tuntunut olevan tarpeaksi enää tehoja... Päätin testata toista shampoota ja hoitoainetta niin että vaihtelen sitten oliiviöljyshampoon ja hoitoaineen kanssa... Tässä siis taustatieto ja nyt itse testiin. Miehellänikin on pitkä ja vieläpä luonnonkihara tukka, kokeilimme eilen yhdessä tätä ekaa kertaa ja voin laittaa miehenkin kommenttia mukaan.

Hoitoaine sisältää:
 Testin tulos:
1. Purkit ovat mielestäni kauniit, niihin kiinnitinkin huomiota juuri ulkonäköön.

2. Odotin vaikka näissä lukee että "ei väriaineita," niin  odotin valkoista shampoota (?) se oli läpinäkyvää.

3. Tuoksu on hyvin mieto sitruunamainen, todella hento tuoksu, sopii ymmärtääkseni myös tuoksuyliherkille.

4. Tuntui että ei oikein ole shampoota tukassa vaikka olin pumppaillut jo aika paljon sitä, ei vaahtoa kovastikkaan ja minulla oli olo että kaikkialla ei ole shampoota ja mietin että saas nähdä kuinka käy.

5. Huuhdellessa alkoi tukka tuntumaan pestyltä mutta silti minulla oli olo että jäi jotenkin nyt vajaaksi tämä pesu... Varoitin miestä että ei laita kamalasti, että minä laitoin paljon ja edelleen on tuntu ettei shampoota ole päässä lainkaan. Hän laittoi vähemmän kuin minä ja totesi saman kuin minä.


Shamppoo sisältää:
6. Hoitoaineessa sama juttu, tuntuu kun päässä ei olisi mitään. menen saunaan hetkeksi tukan kanssa, annan vaikutuksen aina olla saunanpuolella jossa en enää heitä löyöyä vaan istuskelen.

7. Huuhtelen hoitoaineen pois ja edelleen tuntuu ettei olisi ainetta lainkaan. Tosi karhealta tuntuu hiukset. Mietin että mitähän tästä tulee, tukka ei tuoksu miltään ja tuntuu karhealta, mietin että taasko saan lampaanimemän tukan... Miehellä on tuntu ettei saa selväksi hiuksia kun kuivuu

8. Kuivana tukka onkin kivan tuntuinen, tunnen että minulla on takkuja. Mies harjasi tukan kysyin miten kävi,onko hankala selvittää niin sanoo että ei ollenkaan, yllättävän hyvin harja kulkee takkuja aukoen.

9. Minun kauhun hetki, tukan harjaus ja se meneekin moitteetta, tukka oli helppo selvittää, en tarvinnut selvityssuihketta, tukka tuoksuu miedosti sitrukselle ja on kauniin kiiltävä sekä puhdas. Mukavan näköinen ja menee kyllä nyt tämän perusteella jatkoon...

10. Selvinnee myöhemmin että kuinka kauan tukkani pysyy puhtaana. miten kun useammin pesee, onko tunne yhtä hyvä, mutta nyt ainakin olen oikein positiivisin mielin että tässä saattaa olla oikein oiva tuote minulle. Myös mieheni tuntui olevan tyytyväinen epäilevän alun jälkeen.

Tämmöinen, jos sinulla on oikukas tukka suosittelen kokeilemaan, itselläni ainakin tuntuu öljyjä tukka nyt näin pakkasten alettua tarvitsevan. Millaisia tuotteita te muut käytätte? Mitkä on luotto tuotteet talveksi hiuksiin?

Kommentit

  1. Palasin näin huhtikuussa 2020 kommentoimaan että tämä shampoo ja hoitoaine jäi minulle vakiokäyttöön. Pesen kerta viikkoon tukan. Ei tunnu likaiselta ja pesee oikeasti hyvin.

    Välillä olen käyttänyt hiusnaamiota tuon niskatakun vuoksi mutta nämä on käytössä edelleen:) suosittelen.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina:)