Ruokaostot viikoksi perheelle alle 100e

Hei vaan.

Eilen oli taas kauppapäivä. Olen pannut merkille, että lauantai on oikein oivallinen kauppapäivä. Tuotteissa on hyvät päiväykset, hevi osastolla ei ole puutteita ja kaikki kuormat on paikoillaan, eikä esim. kuten maanantai aamuisin kun tuotteita olisi tullut, mutta ne on vielä siinä paikoilleen laittamatta niissä rullakoissa ja laatikoissa kun ei ne kaupan ihmiset yksinkertaisesti repeä joka paikkaan tai kuten sunnuntaisin, jolloin kaikki tuotteet ovat todella vähissä tai loppunut. Eli varmaan jatkossakin meillä tulee olemaan lauantai se THE kauppapäivä ( olen poikkeava, koska minä oikeasti tykkään käydä kaupassa.)

Hinnasta ja uutuustuotteesta:
Kaupaostoksista sen verran että meillä on taas aika edulliset ostot tarkalleen 111,70euroa, josta ruoka kustansi 96,75 euroa.. Muistathan tulla loppuviikosta kurkkaamaan, että mitä olen näistä ostoista wokkaillut ja kokkaillut, ainakin siis wokkia on luvassa ja ihan vaan perus makkarasoppaa nyt ainakin...

Ostin jo perjantain herkkukaupoilla shampoon ja hoitoaineen. Otin aivan uudet testiin, koska minulla on nyt ollut aika kuivan tuntuiset ja tosi helposti sekä entisestään takkuntuvampi tukka niin päätin vaihtaa pesu ja selvitystuotteen yhteen uuteen, josta laitan myöhemmin viikolla postauksen koska vielä en osaa sanoa kun tukkani on märkä saunan jäljiltä niin lopullista tulosta.

Isänpäivä:
Tänään oli isänpäivä. Siltä tiedolta tuskin kukaan on välttynyt. Me kävimme minun rakkaan isäni luona eilen. Toivotin hänelle hyvää isänpäivää ja sanoin että olen onnellinen voidessani toivottaa niin vielä tänäkin vuonna. Alkuvuosi näytti hänen osaltaan todella huonolta joten itsestäänselvyys se ei ole että näin vain nähtiin ja toivoteltiin. <3 Ikuinen isän pikkutyttö...


Meillä lasten isälle keitimme kahvit ja teimme herkkuaamiaisen ja olin tehnyt lapsille haastattelun isästä että miten näkee oman isänsä ja molemmat pojat vastasivat kysymyksiin (Taapero oli hengessä mukana) ja sen annoimme lahjaksi. Annoimme myös minun kutomat villasukat. Eskari oli myös askarrellut kortin esikoulussa. Miksi villasukat... Siksi että kaikissa oli jo reikää ja olin jo parsinut vanhoja niin ajattelin päivittää uusiin sukkiin =)

Ruuaksi teimme hampurilaisia, kaalilaatikko on mieheni lempi ruoka, jota yleensä teen isänpäivänä, mutta monien ruoka-aineallergioiden myötä hän ei kestä syödä kaalia...Kävimme myös saunassa ja otimme vain rennosti. Mukava päivä

Jo pois nukkuneille papoille ja isopapoille sytytimme kynttilät isänpäivää toivottamaan.

Mukavaa viikkoa sinulle, toivon sinulle paljon onnen ja ilon hetkiä ja onnistumisia arjessasi ja mitä ikinä meinaatkaan tehdä =)



Kommentit

  1. Onpas ihana blogi sinulla. Täytyypä käydä kurkistelemassa useimmin.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina:)