Estrellalla liikaa asiakkaita?

Hei sinulle Perjantaihin.

Joko ostit viikkoherkut? Meidän perhe osti ja niissä ei ole Estrellan tuotteita. Kerron sinulle että miksi.

Viime keväänä ostimme tuttuun tapaan viikonloppu sipsit, meillä oli tapana ostaa aina Estrellaa, Herkkusipsit oli aina vakiona ja muita makuja vaihdellen. Vaan saimmepa oikein kunnon herkkusipsin. Kuten kuvassa näkyy, Niin, tuollainen löytyi sipseistämme. Veikkaan vahvasti että nuo ovat hiuksia jotka ovat friteerauksen läpi käyneet.

Laitoin sipsit roskiin otin kuvan tuosta ja laitoin reklamaation asiallisesti Estrellalle että varmaan olisi aiheellista tutkia asiaa, että ei pääsisi näin käymään jatkossa. Jäin odottelemaan, mitään ei kulunut, minuun ei otettu yhteyttä. Mitä olisin halunnut niin olisin halunnut, että asiaa olisi pahoiteltu Estrellalta ja asia olisi tutkittu ja that's it. Se olisi riittänyt, minulle olisi tullut hyvä mieli ja tunne että olen tärkeä asiakkaana. Mutta ei mitään. Laitoin uudelleen viestin ja jäin odottamaan.

Asiaan ei ole reagoitu Estrellan puolelta mitenkään vielä tänä päivänäkään en ole postia saanut. Ehkä heille on aivan sama mitä sipsien seasta löytyy, minulle se ei ole sama. Ehkä heille on tavallista että tuotteiden mukana on yllätyksiä, tai ehkä heillä on jo niin paljon asiakkaita että on hyvä jos joku boikotoi.

Miksi otin asian puheeksi yleisesti, niin on se, että jos saat työssäsi reklamaatiota, niin siihen kannattaa reagoida, jos tuote ei ole toivotunlainen, ja vielä herkemmin jos seasta löytyy yllätyksiä niin se on asiakkaasta todella epämiellyttävää, jos reklamaatioon ei reagoida se harmittaa vielä enemmän ja silloin tulee olo että njaah, eipä taideta enää ko. tuotetta käyttää.

Näihin tunnelmiin ja näihin kuviin. Hyvää viikonloppua sinulle, toivottavasti ostamasi tuotteet ovat juuri sitä mitä olet ostanut eikä jotain muuta.



Kommentit